Ja nu är det jag igen...GRATTIS LOVE GMN!

LOve love love grattis grattis grattis hallongelé, sockertopp, krusbärskräm!!!!! Din alldeles egna, privata, bästa dag! Ja, som sagt... Nej..... Jag ska börja blogga när skolan börjar! Imorrn åker jag till Sandviken, fullt ös! Idag som sagt var jag, Hedbo o Love o badade. Två killar börjar totalt oprovocerat putta ner oss från bryggan. De sa att de var 14, men vi tvivlade starkt på det, funderade länge på om någon av dom faktiskt fått diagnosen damp. Jag testade nogger mint, Love klagade på artt den smakade tandkräm (hon smakade inte ens!?) Hedbo berättade om den dåliga kritiken den fått, jag kände mig iallafall otroligt UTSATT! DEn hade ju vacker FÄRG! hejdå.

(Känner mig totalt dissad, ska man tro senaste inlägget så är det bara Kåem som läser min blogg, tack Kåem!)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Mohahahaha

2009-08-04 @ 10:42:45
Postat av: din syster

jag läser också din blogg!

2009-08-04 @ 11:38:44
Postat av: Clara:)

tack Conne, men den kom försent:´(;)

2009-08-04 @ 15:12:24
URL: http://clurens.blogg.se/
Postat av: kåem

HIHIHIIH, ja läser!

ALWAYS,<3333

2009-08-05 @ 09:55:06
URL: http://kaems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0