Kartonger och Melon

Haloj! Tbx från S-viken!
Ja, vi åt pizza första dan. Pizzorna ställs på bordet, alla tar sin pizza och Elin och jag lämnas ENSAMMA i köket (farligt farligt! Med alla knivar och ljus och...) Elin slår ivrigt upp sin kartong.

Elin: - Det kommer jättefin rök från pizzan, kom och kolla!
Jag går fram.
Jag: - Oh, fett cool, värsta röken, och värst va pizzan e varm då....
Elin: - Jaa...
Simon kommer in i köket.
Elin: - Kolla röken Simon, fin va?
Simon: - Men det är ju ljuset!
Pizzakartongen (som i stort sett brinner) har blivit öppnad på ett ljus.

Tokigheterna fortsätter. Elin kastar melon som krossas mot golvet. Tv-missförstånd sker också....

Jag och Elin knasar vid en buske på grillning, mer roade vi oss med att leka modeller och sparka boll.

Vi bollar. Med en boll och med skills.

Fr. vänster: Jag, Elin! På Furuvik! Vi hade det sååå kul! (under hela min vistelse där!)

Vi i nån båt, såå bra bild på Elin! söööt!!!

Get Söööt!
Det här inlägget blev ju super! Bye!

Kommentarer
Postat av: kåem

å saknar elin !

2009-08-09 @ 15:08:52
URL: http://kaems.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Gahh smidigt

2009-08-11 @ 11:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0