Läs detta!!!!

Tja! Igårkväll sov emmit hos mig, skitnajs! Ja, det blir ju pannkaka om man börjar fantisera om smällfeta stavhoppare med fläsk som dallrar i slowmotion när de springer, och om man kissar på sig pga att en av personerna börjar jaga en med en läskig alien-signal på mobilen.....
Vi åt pasta med sås, som innehöll tre saker: bacon, creme fraiche och lök.
Vi såg också på en film, Role Models, med typ några av medlemmarna i supersugen+drillbitgängen. Förmodligen den konstigaste film jag någonsin sett. Efter att ha gjort allt detta + efter att ha flyttat runt hela mitt rummet för att undvika vattenskador på golvet efter att en viss person spillt vatten in under min säng (?) som förövrigt väger över 90 kg! Min och emmits ryggar säger jag bara.....
En av Emmits alla kommentarer:
I mataffären.
Emmit tänker säga, "jag går och tar godis", men istället säger hon, "jag går och tar gräs".
Ska jag bli orolig?
Idag har det vart chill, jag lever ut mina skapardrömmar kan jag avslöja...
Edit: Ja, Emmit-Elin

Kommentarer
Postat av: elin

Jaaaaaaa vi äger feettt!!

2009-08-29 @ 22:24:35
URL: http://fuckblogg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0