Operation: Tand bort!

Japp, ni läste rätt. Ännu en av mina stackars tänder ska bort! Och nu ska dom inte bara dra ut den, nu ska dom O-P-E-R-R-E-R-A bort den! Sen ska dom sy i munnen på mig, inte nice, trodde inte ens man kunde det?! Om jag dör så hälsa alla så mycket (jag kommer förmodligen få en hjärtattack av nervositet innan) Jag måste få mig på andra tankar.... Igår grillade vi! Conne och Fredrik kom, vi hade jätteskoj!!! Mycket garv, snack och mat OCH måste jag tillägga, en väldigt vacker kväll! 
Idag blire sjukgympa, jag har inte gjort mina övningar på hela sommaren, ångrar det lite nu, min höft knäcker som fan!
Jaja, fortsätt läsa min blogg för om två veckor börjar mina teman... Min syster kommer hjälpa mig, så detta kommer bli bäst!
Med denna bilden säger jag HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0