Snabbt inlähhhhhhhhh

Shoo, va händer? Hur mår du? Braaaa. De sista dagarna innan skolan börjar åker vi till Elins land (en välbehövlig kick-off)    Jag vill nattbada! Det kan kräva övertalning... Jaja, det ska iaf bli jättekuul!!! Att de får med en hamster istället för en Clara får de faktiskt stå ut med (jag är uppsvullen så in bomben!) Jaja, nu ska jag käka soppa, elr dricka soppa, elr vafan, surpla soppa? Jag ska stilla min hunger med soppa. Sådär. Hej. Då.
♥ÇÌÀΓÁ , eller ja, hamstern, beror på om man ser mig eller ej.

P.S Nu brändes soppanD.S

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill oxå nattbada! Jag tänkte faktiskt på det idag! Hoppas bara att dom går med på det!

Stackare!!!!

2009-08-13 @ 13:45:34
URL: http://elinpalmm.blogg.se/
Postat av: lisa

stackare måste gjort jätte ont de dära me tanden juh:o



hare kul hos elin:)

kram<3

2009-08-13 @ 15:11:53
Postat av: Lovisa

Blä :p jag vill ju också följa men detgår ju inte riktigt

2009-08-13 @ 18:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0