Teman och Gröna Lund...

Helulu! Idag var jag och Syster på Grönan (jag åkte inget extraordinärt som vanligt..)Sen kom Connes kille och de åkte Insane (tror ni jag åkte med?) En jätte, jättekul dag!!! Jag har bestämt mig för att min blogg varje vecka ska ha ett tema. Vad jag menar då, är att en vecka kanske jag har 80-talstema (klär mig som de gjorde då, skriver om lite saker som hände då typ, ja, lite 80-talsstuk alltså!). Alla teman kan komma upp, från sjukdomstema till filmtema, låter inte detta som en extremt kul grej?! Jag känner mig kreativ... Problemet är bara att jag aldrig får tummen ur röven! Förresten, vilka läser min  blogg? Kommentera gärna och berätta! Medans jag har nån sorts kreativitets - brainfreeze, "Yrrol vid bordet", lorrygänget försöker komma fram till vad de ska ge för present till sin chef.

Kommentarer
Postat av: Victoria

yrrol äger !! ^^

2009-08-02 @ 19:56:39
Postat av: kåem

jag läser din blogg, babe<3

2009-08-03 @ 17:35:22
URL: http://kaems.blogg.se/
Postat av: sara

men vilket inlägg skrev du i? :o

2009-08-03 @ 18:23:44
URL: http://saraochsara.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Mohahaha

2009-08-04 @ 10:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0