Glögg!

Nu har precis mina släktingar gått, efter en sjukt mysig glöggfest! Min mage krampar efter allt godis, och jag har lyckorus i kroppen! Vi har fantiserat om Robinson, fantiserat om annat och skrattat!
Lillejul, som vi hade förra veckan, var så himla jättemysigt! Alla julklappar visar jag nog i ett svep sen efter jul. Idag fick jag ialla fall julklappar igen, som jag såklart inte kunde låta bli att öppna! Ett par jeans med skinndetaljer, en randig tröja, pengar, en sjal, lotter (tyvärr nit, men Conne vann 25 spänn!)och godis! Hur najs? 6 av 5 toasters.

Glöggis med älskade släkten! (Delar av den i alla fall!)

Här kommer lite julbilder:


Från första advent! I bakgrunden ser ni vår bottenplatta till våra salt-och pepparkar, coolt va?

Imorn blir det teater och förhoppningsvis så blir det pulka på måndag!

Kom ihåg att inte tappa JULEN!

P.S Någon mer än Hedbo och Lisa som noterat den lilla tomaten som dyker upp i mina rubriker? Kan bero på att mitt tema tydligen heter "Food", hmm... D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0