Jag älskar julen!

Julen har varit underbar! Massvis av skratt, mat, spel och presenter, precis som det brukar vara! Lite skvaller om trakten, lite spökhistorier och lite felsägningar, precis som det brukar och ska vara! Ååh, jag längtar tillbaka till släkten där uppe!
Kalle Anka-tittning i salen (de har världens finaste herrgård), film i tv-rummet, spel och mat i matrummet och sovning i flygeln, precis som det brukar!

Årets tomte, och vem kan det vara?

Bild från "Stora Salen", Julafton 2009

Lilla Pollysötisen+senap

Jag älskar julklappar!:


Två randiga tröjor
En kofta
En klänning med blå blommor
En blommig topp
En sjal
Lila och svarta sammetstajts
Ett par jeans med skinndetaljer
Strumpbyxor, strumpor
Två spetsklänningar
En pyjamas
En kavaj
Två böcker
Senaste Harry Potter-filmen
Två muggar
Fyra Kexchoklader
Parfym: Clean-Warm Cotton
Godis
En KNOKK-klocka
Ett spel:"The Urban Jungle"
Absolute Hits
Ett biokort på 400kr
Pengar

Jesus, tack för att din födelse blev julen!

P.S Hoppas innerligt att Anna Ankas tittarsiffror blev lägre än Kalle Ankas, jag tror faktiskt det... D.S


Kommentarer
Postat av: lisa

ett helt paket bommul för skägget eller XD :D

2010-01-05 @ 21:37:27
URL: http://staak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0