Jul

Jag vill ha jul, mer jul, ge mig!
I Fredags hade vi avslutning, mysigt, mysigt! Vi sjöng "Last Christmas", vi hade inte övat, mitt huvud skakade och Stefan stannade låten innan den var slut, men annars gick det, ehrm, bra.. Efter det stack jag,Elin, Love och Hedbo till Pizza Hut och käkade en redig pizzabuffé, Vi hade såklart pizzatävling. Jag fick i mig 8 bitar, men Love vann ändå på 11 bitar, jag är grymt besviken på mig själv... Kungsträdgården blev det sen, för att Hedbo kom på den smarta idén att åka skridskor!


Är inte min min riktigt snorig?

Allting skedde helt oplanerat, helt random!
Från pizzabuffé till glass på McDonalds medans det var 5 minus utomhus.
Härligt? jupp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

I´m the winner.. you are the looser my friend

2009-12-21 @ 19:56:18
Postat av: clara

Love your jerk, you´re the loser scozaa!:O

2009-12-22 @ 11:07:02
URL: http://clurens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0