Julmarknad!

Sho frääs! Lediga idag, tack gud! Snart ska jag in till stan, men först blir det plugg.. Får se om det blir någon träning ikväll, höften krånglar och plugget skaver i bakhuvudet.
Så, Julmarknaden. FAB säger jag bara, vi hade så kul i vårt fina godisstånd. Vi var med om mycket tsm, godis som tog slut, långa promenader till Lidl, dumma klagare, härliga vänner, en chokladfontän som typ geggade ihop, skratt och svett!
Allt detta vill jag visa er, men min USBsladd vill det tydligen inte, då den gått och gömt sig nånstans...

Jag, Elin, Elin och Love, bästa vänner, förutom när vi spelar spel, då är vi konkurrenter, och då menar jag våldsamma konkurrenter, speciellt när vi spelar Monopol.

Jag älskar vintern

Och kom ihåg, ta livet med en klackspark, säg vad DU tycker och tänk på att man aldrig kan behaga hela jordens befolkning



Vinterbild/Sommarbild, om du vänder på den så blir de fluffiga molnen snö
Men såklart så

Älskar jag sommaren

också
Men just nu, så

Älskar jag vintern

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo tack det spårade lite när vi spelade monopol...

2009-12-07 @ 13:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0