Pulking

Imorn blir det pulkatime! I backen som ligger nära mig, farlig är den! Speciellt en rot i mitten av den, mitt tefat FLÖG över den roten en gång, dessvärre satt jag på det samtidigt... plus att det gick sönder (tefatet alltså, inte jag, man kan väl inte kalla sig själv för det heller?)

Jag kissar alltid på mig när jag åker pulka. Inga undantag:

Dubbelpulkan åker utför med den lilla pulkan bakom sig. Den coola dubbelpulkan svänger åt sidan, och minipulkan flyger förbi i världens fart och fortsätter iväg.

Vi närmar oss guppet, förbereder oss för att flyga. Det gör vi, fast utan snowracern som fastnat i guppet.


Snowracern svänger, tefatet efter gör det inte utan flyger äver stubben.


Vi åker i en snöskyffel och välter.


Tack alla som varit med och fått mig att kissa på mig!
  PLUS  


   
                                LIKA MED:



KISS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0