Twilight

Tjena!
Känner ni inte att min uppdatering är på topp?
Är nyss hemkommen från Vällingby.
Jag skulle typ kunna starta en ny tjuvlyssnathemsida, för jag hör de mest konstiga sakerna!

Jag och Love sitter på 118. Tre killar och en tjej kommer på.

Kille : Asså den här filmen Twilight suger, jag har inte sett tvåan, men har man sett trailern så har man typ sett filmen.

(Massa babbel, dom snackar om Twilight och Taylor Lautner och ditten och datten...)

Samma kille:  Asså det borde typ komma en miljonär,  alltså nån som e jätterik,  och köpa upp Twilight-filmerna och göra så att Bella typ blir ihop med en tomte i skogen, så Jacob typ skriker: "But Why?!"
 
Sen gick dom av och vi kunde äntligen garva.
               +  Jaa, vad säger ni, en bra idé?


Den 24:e är jag hos kusinerna igen! Längtar så himla mycket, och jag får även träffa deras små lamm, som förmodligen inte är lamm längre...


Kommentarer
Postat av: kåem

fan av klockrent ...gifta sej me en tomte XD

2009-12-23 @ 12:42:58
URL: http://kaems.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var as roligt:o:P

2009-12-27 @ 23:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0