Helgen

Tjosan!
Har inte kunnat uppdatera pga av ett fullspäckat schema. I torsdags va Jag o Elin o kollade på en majbrasa i Sollentuna, de va skitmkt folk där! Vi 22tiden cyklade vi hem o kollade på Twilight, som var bra, fast inte så bra som alla säger! Elin tipsar om att böckerna är bättre, så ska kanske satsa på dom!
I Fredags kom Elin I! Hon följde med till Grönan, som ägde som vanligt;) Åkte alla karuseller som e sådär härligt småläskiga, men inte frittfall eller sån skit! Efter att ha sett Insane stanna ca 3 ggr så blev jag mer och mer övertygad att den inte var nåt för mej. Hedbo och Noor åkte den, fattar inte hur ni vågade tjejor! Under tiden vi väntade på dom blev vi i stort sett överfallna av en kille som jobbade i ett sånt där lotteribås. Han verkade fast besluten att få oss att gå fram och kasta tärning (han jobbade i nån tärningsgrej) Kåem började tom filma honom när han was going nuts hahaXD Vi såg Linda Rosing och hennes son. Vi funderade på att gå fram och mula henne med mjukglass, men vi avstod från den frestelsen.
Vid 19tiden åkte jag och Elin I hem till mig och såg "Prom Night", som nog var den sämsta skräckfilm jag någonsin sett, tur då att vi hade jättemysigt! Idag var Jag, Elin P och Elin I på Djurgården och hade picknick, vi hade kul som alltid!
Snart börjar Robinson och det vill man ju inte missa! 
 

Hejsan svejsan


Kommentarer
Postat av: lisa

haha fan va nice de va på grönan=)

2009-05-03 @ 11:24:28
Postat av: Clara

sv: haha aa, speciellt han i lotterietXD

2009-05-03 @ 11:45:33
URL: http://clurens.blogg.se/
Postat av: Elin

jappppppp

2009-05-05 @ 19:38:23
URL: http://elinpalmm.blogg.se/
Postat av: Ella

Såg din kommentar på dessies blogg.



"Brunnett så hett", hahaha så jävla bäst :D

2009-05-06 @ 21:12:17
URL: http://assaker.blogg.se/
Postat av: Clara

sv till ella: tack! haha

2009-05-08 @ 15:42:04
URL: http://clurens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0