Ja, då blir det väl random igen...

Jaha, då sitter man här med tom hjärna igen. Jag vill va bra på detta, jag vill vara rolig, men e man tom i huvudet så är man! Till helgen är det ju kristihimmelsfärd och då kanske Jag får tillbaka min inspiration kära läsare. Ja, Jag antar att Jag ska berätta vad Jag gjort idag. Jag har vart i skolan. Sen kom Jag hem, och nu sitter Jag här. Nä, nu får det för i helsingborg vara nog! Vi hade s-k-i-t kul idag! Jorå, vi har blivit skrämda av lärare, blivit uppskrivna på tavlan för att vi fnissade för mkt, hört av våran fröken att man kan få en prick i brottsregistret om man smetar maskroser på såna här skyltar de satt upp inför valet, öppnat en läskig, kolsvart gång i bildsalen (Joru, de va ruggiga grejer) som förmodligen leder in i lärarrummet (men ingen kände sig sugen på att krypa in och se efter).

ROLIGT  inlägg, och kom ihåg, om du blir förföljd av en läskig tant elr gubbe, skrik med MAGEN!
(känner för övrigt en smygande skadeglädje mot Desiree Nilsson som blivit avstängd från blogg.se pga att hon har provocerat på sin blogg, BUSTED!)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahah hur kul inlägg som hääälst juee!

2009-05-18 @ 20:54:16
URL: http://elinpalmm.blogg.se/
Postat av: km

hahah :) rätt åt dessie

2009-05-19 @ 08:54:20
URL: http://mylifeonmars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0