JAA!

Hörru, jag har haft  besöksrekord! 10 personer har läst min lilla sketna blogg! Så kom igen,imorrn siktar vi på nytt rekord va? Det är ju min födelsedag då.... Så tipsa alla ni känner om denna *host*underbara blogg! Jag tänkte att nu dagen innan min födelsedag, så ska ni få veta lite om mig! (Idéen tagen av mylifeonmars.blogg.se. som e en skitra blogg! LÄS DEN!)

*Jag fyller 14 imorrn!
*När jag var typ 2 år ramlade jag från en skumgummihäst me pannan före rätt på en kloss, har fortfarande ett ärr!
*Jag diggar The Ting Tings musik
*Jag älskar messmör!
*Jag och mina kompisar brukar leka med barbies!(A)
*Jag snackar ALLDELES för mkt på lektionerna!
*Jag tycker att priset på Magnum Temptation INTE är okej!
*Mitt favoritämne är syslöjd, har sytt 5 kjolar i mitt liv
*När jag sover MÅSTE mina garderobsdörrar vara stängda!
*Jag blev livrädd efter att ha sett The Strangers, var det en nyhet elr?
*Jag tycker ofta att gubbar och tanter är jättesöta!
*Jag tror att Dessie, Paow och Kissie egentligen inte har något som helst självförtroende!
*Jag är en hopplös besserwisser!
*Jag gör pinsamma saker hela tiden! Tar fel på personer, ramlar inför hela skolan, dansar KNÄPPA danser och spiller jämt! (speciellt hos Elin)


Nu ska jag städa mitt rum, ses troligen imorrn!
psst....Love och Elin, Jag vet att ni har nåt fuffens för er!

Kommentarer
Postat av: elin

shut up and let me go!

nä vi bara diggar din dag vet du!

2009-05-12 @ 17:57:02
URL: http://elinpalmm.blogg.se/
Postat av: km

CLURENS.BLOGG.SE ÄR OXÅ EN JÄTTE BAR BLOGG :d

2009-05-12 @ 21:39:19
URL: http://mylifeonmars.blogg.se/
Postat av: lisa

GRATTIS!! <3<3

2009-05-13 @ 20:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0