Önskelistan, here it comes!

Tjofräs!
Helgen har varit adorable. Hemmamys i fredags och i lördags var jag hos Elin. Kul och något flummigt som vanligt. Konstiga sms (fråga inte!haha), ojästa bullar PLUS att Jag blev mobbad för att jag visste när Loket bytte till Lasse Croner i Bingolotto, och att Jag var 4 bast liksom! Nu till något annat. Som alla vet så var 13 maj för 14 år sedan en HIMLA bra dag, och nu kommer det sig att på onsdag så är det faktiskt 13 maj! Liksom om någon liten människa bara får för sig att köpa något till mig liksom så ska jag nu skriva vad jag vill ha nån gång:

*En oversizad kavaj, helst svart, men finns det någon annan fräsig i typ grått så är det osså nice. Paljettkavajer är också rikti najzz! Tipsar om Beyond Retro.
*En viss blå quiltad väska från Urban Outfitter, priset är dock riktigt saftigt, så nu riktar jag mig mot RIKA människor.
*Gina har väldigt snygga sidenkjolar, snyggt i blått och rosa, give me colour dude!
*Blommiga skor från Monki, elr förresten, vadsomhelst från Monki och Weekday!
*Skitkul med vintage är det ju alltid!
*Några bra filmer kanske?
*Deckare! Längtar efter nagelbitarkänslan!
*Presentkort.
*Allmänt roliga prylar (tipsar om Urban)
*En ipod  Kamera kanske? Jag upprepar: KANSKE


Och please, inga örhängen (undantag om de är väldigt snygga:)) och inget smink! Och snälla, överraska mig också och köp sånt som inte står på listan! Självklart blir jag glad för allt jag får!!

Kommentarer
Postat av: km

ska se vad ja kan göra.....<333

2009-05-10 @ 20:29:24
URL: http://mylifeonmars.blogg.se/
Postat av: Elin

wihiiii

2009-05-11 @ 19:04:11
URL: http://elinpalmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0