Time To Face The Truth

Ja, alla har vi väl våra små saker, saker som sker, saker vi bara måste göra eller saker vi inte klarar av, och även saker vi helst vill glömma.... Men nu är det tid att möta sanningen i clurens.blogg.se, sen vill  jag ha ruskigt många kommentarer, bla. om hur konstig Jag faktiskt är:

*Jag klarar inte av att ha min dörr stängd och höra tv:n där nere, det gör mig desperat och rastlös
*Jag hummar ungefär varannan minut (Gud vet varför), något jag försöker få pli på! 
*Om Jag börjar sjunga en sång Jag själv hittat på börjar jag oftast gråta, spelar ingen roll vad den handlar om eller hur den går
*Jag böjer mina fingrar hela tiden så att de knakar, mina armar knakar också otroligt ofta
*Jag har en gång i tiden blivit anfallen av en åsna på Cypern  (mina vänner, visste ni det?)
*Om jag tex får för liten tårtbit elr något sådant brukar jag bita i något för att avreagera mig, förresten biter jag ofta i saker när jag blir arg (don´t mess with me guys!)
*Ibland får jag ont i hjärnan(?)
*Jag har gift mig med en kille i klassen på lekis i ett hemmagjort tält med sandkakor som proviant och maskrosringar (hoppas han har glömt det, det har jag...)
*Jag har ramlat i svandammen med min finklänning på när jag gick på lekis, och jag har även fastnat med foten i en träback vid svandammen, så en fritidslärare var på väg att komma med en motorsåg, så från och med den stunden håller jag mig borta därifrån...

Tro mig, det kmr fler såna här listor!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Härligt!nu får du kommentera på min blogg<2

2009-05-22 @ 09:08:51
URL: http://annaloviisa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

<3

2009-05-22 @ 09:09:23
URL: http://annaloviisa.blogg.se/
Postat av: lisa

haha du e lite skum men vem e inte det ;)

puss puss<3

2009-05-22 @ 14:33:07
Postat av: Clara

haha ja e nog lite extra skkum!XD

2009-05-23 @ 14:56:49
Postat av: sara

frågestund på min blogg, besök gärna !:)

2009-05-24 @ 14:02:13
URL: http://myselfsara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah cluren! Du är ju stört skummm! hahah<3

2009-05-24 @ 18:18:11
Postat av: elin

Kommentaren över var från mig...

2009-05-24 @ 18:18:43
URL: http://elinpalmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0