Fräsigt, lite smått poetiskt du vet

Ja, nu sitter man här och har varit och hälsat på kaniner. Gör numera ingenting förutom att rita Sigvard Bernadottes alster. Om denna blogg är dumpad? Näej, det vill jag inte påstå. Känner dock att jag måste skapa en stadig grund, ett tema för denna blottade dagbok. Ja, varför är det roligare att skriva så att andra kan se det? Är det rent utav så att man faktiskt vill ha lite uppmärksamhet? Det vet man inte. Vi kan bara komma fram till att typ över 100.000 svenskar har en blogg. Så, vad är denna blogg för något? Ett dammkorn i universum? Ungefär så, men jag tänker ändå inte sluta skriva.
Förlåt, jag håller på att öva mig på att skriva poetiskt inför den fruktade uppsatsen om gud, hmm....
Jaja, see ya suckers!

Kommentarer
Postat av: nån

teckningsblogg, poesiblogg, bokblogg, kaninblogg, möjligheterna äro obegränsade!

2010-04-22 @ 08:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0