Friday, I´m in love

Igår var jag hemma hos Elin. Vi bakade skitfina muffins och flummade galet med  Elins familj. Tatueringar, stavfel och perversioner inblandat...
Vi har också en affärsidé som kommer slå igenom stort. Vi kommer bli rika, EXPRESSfika here we come!
Jag fick också för första gången se Sandy äta bajs. Ganska fascinerande faktiskt.

Sen åkte jag hem efter en skön dag. Cyklade iväg till Kulan och spelade lite flumfotboll med Sara, Sara och några killar, mycket skott lite hit och dit hehe...

Efter det cyklade jag hem igen och åt middag med Mamma och såg någon skitskum film: Art School Confidential, rekommenderas typ inte.

Idag ska jag in till stan och käka lunch med mamma och vi ska strosa runt lite inne i stan! Vi får se hur det blir ikväll!


Favoriter i repris! Gotland och Öland i sommar igen såklart!




Conne, kommer du till helgen? Jag saknar dig! Kommer du ihåg den här filmen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0