Not like the others

Nu tänkte jag (precis som alla andra), lägga in lite bilder från förra sommaren, och bara hoppas att den kommande blir lika bra som den föregående


Juste! 2009 års nationaldag var detta! Spenderades på golfängarna med massa människor och väldigt mycket andbajs.

Gotland! Jag ser så där mitt-i-prick-cool ut, eller hur?

Vackra Norrbotten, I mitt Hjärta

Jag och Conne slogs, ser inte så seriöst ut dock...Syskonkärlek i all ära...   Jag älskar dig!

Vackra Gammelstaden

Älgsafari!

Årets första bad! Ni anar ine hur kallt det var...


Tusen hjärtan till er tjejer! Best friends 4 ever


Kärlek till Norrtälje! Där vill jag bo

Simmade med delfiner. Var helt berusad och grät nästan av glädje! Bland det häftigaste jag någonsin gjort!

Tycker det här ser ut som nån katalogbild..

Naww!! Furuvik 09 med Elin!



Jaa, trevliga bilder det där. Shieet, vad jag längtar till sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0