Sommar is in the air! Igår i alla fall...

Hoppas ni njuter av påsken! Det gör jag kan jag säga, alla påskdagar har varit fantastiska än så länge!
Igår var en typisk sommardag! Jag och Love tog oss in till stan, där vi kollade runt  i lite affärer. Vi tvekade lite vart vi skulle äta (valde mellan ett bratställe i kungsan eller Max...) Det blev Max. Vi tog med oss burgarna och satte oss i i sprudlande kungsträdgården, där ungar sprang omkring och hade byxorna vid naveln (dom ramlade också).
Hamburgarna var sjukt såsiga och pommes friten var sjukt osalta, så vi ville väga upp detta med en glass i GAMLA STAN! Vi strosade omkring där bland fransmän, danskar och tyskar medan solen lyste. Ben`n´Jerry`s fick stå för glassintaget. Vi satte oss i en liten trappa och njöt av livet.
Kan inte förstå att jag igår gick omkring i tunn jacka och mina converse igår och att idag så snöar det! vafan! Moder Natur jag är lite lack på dig just nu.
Snart bär det av hem till mamma för ännu en härlig påskmiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0