Jag uppdaterar!

GRATTIS ÄLSKADE SYSTER PÅ FÖDELSEDAGEN!♥♥♥
UPPDATERAR Lite smått sådära. Släkten har precis lämnat oss efter en sjukt mysig släktträff med prat, tårtor, wraps och lite mera prat.
Imorn åker vi till ÅRE FFS! Yes box! Så denna vecka blir det förmodligen ingen bloggning (som vanligt då typ). Men ni kan ju ändå klicka in på min lilla bajskorv för att hålla statistiken uppe! Såå, när vi kommer hem, då ska det vara 15 grader varmt och snön ska vara FETBORTA! Förstått?!
Nu blir det snart melodifestivalen med Conne, Fredrik och pappa!
Men nu ska jag främst packa.
Hejdå kameltå!

Kommentarer
Postat av: lisa

jag kmr klicka in på bajskorven promise

2010-02-28 @ 09:46:10
URL: http://staak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0