Say What?

Okej, jag har ingen bloggork överhuvudtaget. Det har hänt mycket på sista tiden... Men snart kommer pappa hem med semlor! Och ikväll kommer Conne!!! Och imorn ska Elin sova här! Nu sitter jag och kollar på Top Model, som e ganska bra.
Sen ska jag nog ringa de där hunddagisen som jag och Elin kanske ska praoa på!
Snart e sommarn här (eeh, nästan i alla fall!), men innan dess ska mycket bli gjort! Romme och Åre blir de sista vinterstoppen om jag får som jag vill!
/Claraj
P.S Just det, Vickh, sök på "Hamsterdance" på youtube, så får du se den! Den äger. D.S

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Vad roligt!! Tack så mycket :-)

2010-02-05 @ 18:20:46
URL: http://mejlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0