Earth hour, hope you didn`t forget it...

Helgen har varit nuts!
I fredags var vi ju som sagt i skolan och spelade den näst sista föreställningen (kl. 18.30). Efter den åkte vi hem till Elin där vi kollade på filmen "Instängd", skitläbbig film som handlar om några tjejer som fastnar i en grotta och sen kommer det massa monster och skit... Vi skrek och Elin I satt som vanligt och skrattade hysteriskt...
I lördags stack vi ju till skolan och hade vår sista föreställning. Efter den åkte jag hem och satte mina blommor i vatten, hämtade kläder och bloggade lite smått. Sen åkte jag hem till Elin där Elin, Elin och Elins familj befann sig. Vi hade lite disco med spotify och fet bas. Efter det var det matdags med kycklinggspett och ris (gotti!). Sen gjorde vi oss i ordning och stack till stan där vi skulle på konsert!
Vi skrattade, lekte att man inte fick gå på strecken, sjöng med i låtar som vi inte kunde (och i några som vi kunde), skrek det högsta vi kunde, gick ner till vattnet i vackra Stockholm ca. kl. 22.00, köpte godis på 7eleven och blev uppmärksammade av några killar (som vi totalignorerade...) och gick hem från tåget i dimma och mörker och jagade upp varandra. Sen började vi kolla på "Zoolander" också men alla somnade typ...
Men, nu har Elin I åkt hem, jag sitter här med en sönderskriken hals och mitt huvud dunkar något. Längtar redan efter dig ELIN!
Helgen har varit FAB!

Kommentarer
Postat av: lovisa

grejt

2010-03-28 @ 22:11:22
URL: http://loviisafisa.blogg.se/
Postat av: elinii

JAG SAKNAR DÄY MEE!!!!

2010-05-20 @ 18:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0