Sportlovet!

Mitt sportlov var suveränt. F.A.B. Klockrent. Inget sportlov utan fjällstuga, skidåkning, våfflor och gulaschsoppa!

Jag har gjort detta (plus ca. 1099128324 milj. gånger fler saker):


•Åkt ofrivillig offpist i en ravin, som mer och mer övergick i stockar och stenar.

•Stått högst upp i en extremt isig pist, och funderat på om jag möjligtvis hade möjlighet att ta mig ner levande (Jag lovar er, i stort sätt alla i den pisten tänkte likadant, stora som små..).

•Sett och asgarvat åt "Torkel I Knipa" med fyra killar.

•Försökt åka om en kille i längdspåret, vilket slutade med att jag ramlade. Ja, han kände nog extrem skadeglädje. Jag försökte garva och klämtjäckt borsta bort snön från mina kläder, osäker på om det räddade situationen...

•Haft på mig en Sälen-tröja i Åre, epic fail!

•Rullat mig i snön, endast iförd bikini.

•Prutat 5 spänn i en våffelstuga.

•Varit med om en lamp-incident...

•Haft estländare som bodde över oss, som hade ca. 10 ungar som varje morgon kl. 07.30 skulle ta sig ner för trappan med pjäxor på. Det tog ca. 5 min för varje unge att ta sig ner för trappan, och mitt sovrum var vägg i vägg med den... På kvällen var det liv i luckan igen må jag säga, då studsade någon med en boll i golvet, då använde vi en skärbräda och hämnades...
Vi funderade på att lära oss säga "För i helvete!" på estniska ock gå upp till dom och enbart skrika det.

•Sett min första "Playboy"-bil.

•HAFT SÅ OTROLIGT KUL! JAG VILL TILLBAKA!♥♥♥





Jag tror ni fattar hur jag har haft det ;)Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0