Mors dag! Grattis Älskade Mamma!

Mycket har hänt sen jag sist bloggade. Jag har blivit 15, planerat inför Norge, packat inför Norge, pluggat, tänkt tillbaka på den fantastiska Greklandsresan, chillat, blivit störd i halsen av passiv rökning, gråtit för att min ryggsäck väger 3,5 ton, grattat älskade Mamma på mors dag med min metallskål som jag gjort och satt en blomma i och med choklad, redan haft hemlängtan, köpt skithårda, coola vandrarkängor, som jag ska bära med stolthet , av Pappsen, målat akvarell, hejat på Moldavien i Melodifestivalen, fått en ny favoritlåt: Fidelity-Regina Spektor, gjort skitgod pizza med systern min, kollat på Big Momma's Hus, ska jag fortsätta? Nej nu började cellon spela i Fidelity så nu ska jag njuta av det.
!
Hejdå. Hoppas nu inte att jag blir kidnappad av typ Alexander Rybak eller nån annan norsk, eller att jag typ drunknar i en översvämmad grop, eller blir kvävd av en lusekofta, eller typ inte kan sova på kvällen...
!
Vad jag vet är i alla fall att det kommer bli så här (                   ) kul på resan!  Det trevliga är att man verkligen vet det såhär på förhand. Längtan!
Även om man inte typ kan sova på kvällen, typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0